Cancerul, singura optiune valabila!

14925485_1821613901456283_5587337138217330184_n

M-am intalnit cu unii care spuneau ca USR n-o sa intre in parlament! I-am privit superior si i-am intrebat: “Ba, aveti feisbuc?”. Au zis ca “nu”. Eu am, de aia n-am fost de acord cu ei, ci cu sondajele. Dar nu sondajele m-au convins – le-am pomenit doar sa le mai injure lumea un pic. Mi-au deschis ochii asupra sanselor reale ale USR de a intra in parlament, n-o sa credeti, cativa din prietenii mei, de dreapta. Si nu putini! Intai unu’, pe urma altu’, mai apoi alti cativa, acum nu-i mai numar, zic pe wall-urile lor – ce v-am spus de feisbuc?- ca USR e bine, e contra coruptiei, e tanar… si frumos… si liber. E singura optiune valabila!

Cand am auzit ca singura “optiune valabila” e cancerul, ba, mai mult, ca si Plesu voteaza sa-l bage in parlament, am realizat ca de data asta sondajele nu mint prea mult. Da, va asigur: oamenii-s de dreapta. Ca eu n-am prieteni din aia cu “unitisalvamrosiamontanainpielestiulnostrunuvremgazedesist”, care bat cu peturile in asfalt si scriu pe ziduri, la Universitate, “jos capitalismul”, care vor sa intre cu tortele in maini, in biserici, peste pupatorii de moaste si care isi fac poze, cu pumnul sus si strans, pe strada Proletarului, numai ca sa-i vada Usereul cat de ilegalisti sunt ei si sa-i puna pe lista, loc eligilibil, la parlament.Nu, astia sunt la USR.

Eu am prieteni de dreapta, din aia care cand intri pe paginile lor, daca nu esti obisnuit, incepi sa te uiti dupa “militia spirituala”, “politia gandirii”, accept,cncd, ceva patrule oengiste anti-rasiste, antifa si no border, sa-ti vina in ajutor. Numai chestii incorecte politic, numai postari cu clasici albi si decedati, cu Juncker beat, adica normal, cu Fidel mort si injurat, cu Iiescu viu si luat la misto, islamofobe, anti-multiculturale, despre neo-marxim de rau, despre conservatorism de bine.Nimic hipsteresc si progresist.

Ei, unii dintre astia zic ca vor vota USR! Sa nu mai avem in parlament numai ulcer duodenal,hepatita, tuberculoza si diabet, sa avem si metastaza – adica stanga occidentala neo-marxista – ca asta n-am mai avut pana acum. Inapoiati mai suntem! Si ei stiu ca-i metastaza, ca nu-s prosti, dar zic ca va ataca numai coruptia! Am zis ca nu-s prosti? De parca n-au mai vazut marxisti corupti! De parca Fidel a murit sarac, si numai Forbes sustine altfel. Scuze, Fidel n-a furat de la stat, a luat de la el, ca el era statul. Ca si Stalin, alt sarac,  care spunea ca nu are nevoie decat de o strachina cu casa pe zi si un pat, noaptea. Saraci care detin toata puterea!

Da, pe langa voturile progresistilor, ale hipsterimii, USR va avea si voturile unora de dreapta! Nu putini, repet. Care s-au saturat sa voteze corupti, asa ca voteaza ideologi. Care nu-i mai voteaza pe aia de le da o bere, cand le baga mana in buzunar sa-si ia de-o sticla de whisky sau de-o vila, nu. Ii voteaza pe aia care zic ca vor lupta numai contra coruptiei, desi le stau ca un os in gat convingerile culturale si religioase si o gramada de prejudecati anacronice, numite traditii, ce trebuie musai expectorate la picioarele omului nou, ca sa aiba asta ce sa striveasca sub talpi.

No, bine, daca vor sa-l aleaga papa, in locul lui Borgia, pe Savonarola n-au decat, dar sa nu uite niciodata ziua cand l-au pus pe asta sa faca legi.

9 comentarii

  1. Nici nu ştiu cum să caracterizez „scrierea” de mai sus. Dle. Calehari fenomenul invaziei islamiste vă prinde dar dincolo de acest subiect ………… totală dezlânare.

  2. Imi para rau ca v-am dezamagit, sa speram ca nu o sa o faca si usereul. :))

  3. Ha, ha, super! Apropo, eu am fb da’ cine-i usereu’ asta ca cica nici pe la sedintele Consiliului General al Capitalei nu bifeaza pontajul? Neicusoru’ Dan e o palida figura trista, vai de capul lui de sorosist de mucava!
    @alex – nene, ia-o mai usurel, inteleg ca ti-e drag tineretu’ liber(tin) si frumos ca clotilda de serviciu (nici usturoi de la bechtel n-a mancat, nici gurita nu-i miroase), dar uita-te matale si la ce fac alde usere propriu-zis, nu doar la ce dau ei din gura – ca de dat din gura toti dau, dar unii ne-userei au mai si facut cate ceva bun intre timp.

  4. USR nu are cum să „dez-amăgească” decât dacă în prealabil nu te-ai amăgi că salvarea (S din mijloc) ar putea să vină de la vreo formaţiune politică or ideea nu este să ne agăţăm de ei ci să se asigure o contrapondere ciumei roşii.

  5. alex – asadar, vrei sa asiguri contrapondere la mafiotii din „ciuma rosie” cu neo-marxistii din USR! Rationala treaba. :)))

  6. Ionel Andriescu · · Răspunde

    Daca Nicusor Dan voia sa faca ceva pentru Romania s-ar fi rezumat sa salveze Bucurestiul. Salvarea Romaniei e o palarie mult prea mare si o treaba prea complicata pentru el. Nici Nicusor si nici Ciolos n-au inteles ca nu e suficient sa fii tanar, cinstit si sa ai scoala pentru a conduce cu succes o tara. Cel mai bun exemplu e Ronald Regan care scoala multa n-a avut, a ajuns presedinte la 69 de ani dar a stiut sa-si ia consilieri oameni de certa valoare. La „neo-marxistii” astia am mai remarcat lipsa patriotismului si faptul ca n-au venit sa faca ceva ci doar sa ne spuna ce banditi sunt ceilalti, lucru pe care il stiam cam de prin anii ’90.

  7. De unde naiba s-a scos și tâmpenia asta cu neo – marxismul?! Mă rog, teoria conspirației lucrează în capul unora.

    1. bunica sabela · · Răspunde

      Hopa, au aparut $oro$istii scabrosi si scarbosi pe forum… or fi primit ordin „de sus”… de la „preainaltul” bosorog oligofren si dement.
      @Alex
      Nu e nici o teorie a conspiratiei, baietica. Mai citeste, informatia e aproape gratuita in ziua de azi daca VREI cu adevarat sa stii mai mult si daca stii UNDE sa cauti. Si nici cititul nu a devenit inca interzis. Bineinteles, in cazul in care doresti sa citesti si altceva in afara de ceea ce e poolitic corect intru indoctrinarea creierelor vaduvite de neuronii viabili…
      O fi „lucrand” conspiratia in capetele noastre, in schimb ai mataluta mare grija la CONSTIPATIA care ti-a cuprins creierul! INCA se mai poate trata, nu-i chiar totul pierdut pentru ilustra matale persoana.

  8. Alex – nu vezi nicio legatura intre USR si neo- marxism? Pai, ori ai lacune dpdv al informatiei, ori nu stii ce este neo- marxismul. Crezi ca daca Nicusor Dan neaga orice orientare ideologica pt. USR, chiar toti se lasa prostiti de asta?

Lasă un răspuns

