Vrem o tara ca afara!

Am vazut un TV de culoare neagra plecand si lume adunata in dreptul casei. M-am oprit si am ascultat ce se vorbea. Batranul, fostul propietar al casei, se spanzurase in cursul noptii de arcul de fier al portii. Casa solid construita, cu mai multe camere, strajuia o curte mare, cu vie frumoasa si pomi fructiferi. Exact cu o zi in urma, in locul dubei negre ce-i luase corpul cu cateva minute inainte, in fata casei se oprise un camion mare, cu prelata. Camionul a fost incarcat cu mobile si diverse bunuri din gospodarie, dupa care a plecat ducandu-l pe batran spre garsoniera confort II data de Stat, intr-un bloc nord-coreean. Era in anii 80 si in zona aia incepusera déjà demolarile si evacuarea propietarilor. Mi-am adus aminte de intamplarea asta, cand l-am vazut pe Luigi Fogli incercand, nu in Romania lui Ceausescu, ci in Italia lui Matteo Renzi, sa-si apere propietatea confiscata de guvern.

 

“Este o eroare sa ne gandim mai intai la italieni…Noi trebuie sa le facem loc vecinilor nostri ale caror ferestre se deschid pe celalalt mal al Mediteranei.” – Laura Boldrini – presedinta Camerei deputatilor din parlamentul italian.

 

One comment

  1. bunica sabela · · Răspunde

    Deci: nu pot (inca!) sa cred ca se intampla asa ceva, desi am vazut ca au existat cazuri identice si in Germania anul trecut.
    Si toate nemerniciile si ticalosiile astea de neinchipuit se intampla doar pentru ca niste niste putori ordinare, numite nemeritat si abuziv „refugiati”, sa aiba acces neingradit la ceea ce au muncit (poate generatii consecutive!) europenii neaosi?!
    Oare cand vom avea curajul sa luam gatul (la propriu!) guvernantilor criminali?!?!

Lasă un răspuns

