“Islamologii” sprijină visători scara jihadului

 obama-islam

Liderii politici ai lumii civilizate sunt, fără nici o excepție, “experți” în islam. Le-aș spune – de la Sarkozy și Obama, până la Cameron, Hollande și Angela Merkel – “islamologi”. Ei și elitele din jurul lor declară de la tribuna prestigiului de care se bucură, și vorbele lor sunt repetate obsesiv zi de zi pe toate canalele mediatice, că islamul este “religia păcii”, un factor de progres, o șansă pentru democrație, iar teroriștii islamiști și actele lor inumane nu au nici o legătură cu islamul și marea masă a musulmanilor “moderați”, cum sunt numiți ei azi. Cine îi ascultă, și cine nu-i ascultă?, devine treptat, chiar fără să vrea, “expert” în islam, simțindu-se brusc obligat să-și împărtășească cunoștințele și semenilor, mai ales că sunt puține și ușor de memorat.

Unul dintre “islamologii” cool, premierul francez Manuel Valls, spunea de curând contrazicând total realitatea: “Islamul de azi este moștenitorul celui care, timp de mai multe secole, la Cordoba, a fost un accelerator de cunoaștere, de cultură și acceptare reciprocă.” Așa vorbesc și Obama, Hollande, Cameron sau Merkel, precum și “islamologii” de rand, cei conditionați de pavlovianul imperiu mediatic.

Sayyd Qutb, marele filozof și teolog egiptean, cel mai influent scriitor în tradiția islamică sunnită, a fost de altă părere. Capodopera sa, “În umbra Coranului”, o exegeză a Coranului de dimensiuni epice (30 de volume) constituie  un vârf al literaturii islamice, ce încă n-a fost atins și nici nu va mai fi atins vreodată. Ce a reprezentat Marx pentru socialism și mișcarea socialistă, a fost Sayyd Qutb pentru islamul wahabbit și mișcarea fundamentalist islamică.

Născut în același an cu Hassan Al-Banna, Sayyd Qutb a pus împreună cu acesta bazele celei mai mari și mai puternice organizații din lumea islamului sunnit, Frăția Musulmană. Organizația a acționat de la înființare (în 1928) și până acum, sub deviza “Allah este adevărul nostru suprem, Profetul este conducătorul nostru, Coranul este Legea noastră, Jihadul este drumul nostru și Martiriul marea noastră speranță.” Mesajul transmis de dictonul organizației, “Islamul este soluția”, a fost purtat neabătut, cu dârzenie și fanatism, timp de aproape o sută de ani. Mahmoud Abbas i-a spus “islamologului” șef, Barack Obama, mare susținător al Frăției Musulmane: “Membri moderați ai Frăției Musulmane?! Frăția Musulmană este mama tuturor organizațiilor teroriste.” Sunt sigur că Obama și-a spus că Mahmoud Abbas nu știe pe ce lume trăiește.

Și Sayyd Qutb a fost unul dintre principalii fondatori ai Frăției. El a fost gânditorul și teoreticianul cel mai important al mișcării și al cauzei islamiste din întreaga lume arabă. Fratele său, Muhammad Qutb, și el un distins teolog, a fugit în Arabia Saudită, unde a devenit profesor universitar de studii islamice, avându-l printre studenții al căror mentor a fost, pe Osama bin Laden.

Sayyd Qutb a susținut în scrierile sale că înțelegerea Coranului nu se poate realiza decât într-o atmosferă de luptă angajată și doar de către cineva implicat într-o campanie feroce pentru islam, nu de către cineva tolănit într-un fotoliu. Asta și fac azi, din Orient și până pe străzile Londrei, Parisului și Copenhagăi, jihadiștii Al-Qaeda și ai Statului Islamic – despre care “islamologii” recunoscuți pe plan mondial sustin că nu au nici o legatură cu Islamul.

Adversar ireconciliabil al societății occidentale, aceea societate liberală care restrânge domnia lui Dumnezeu, Sayyd Qutb scria: “o astfel de societate neagă sau suspendă suveranitatea lui Dumnezeu pe pământ…eroare uriașă care așează lumea materială într-o parte și pe Allah în alta.” Pentru Qutb, marele susținător și propovăduitor al islamului wahabbit, nu numai societatea modernă occidentală era al-jahilyya (barbară, lipsită de cunoștiințe și înapoiată din punct de vedere uman), ci și musulmanii atei sau cei care recunoșteau islamul doar o zi pe săptămână (rugăciunea de vineri) și îl ignorau în celelalte zile. Și aceștia erau barbari jahilyya, indiferent cât de tare își spuneau rugăciunile, pentru că lăsaseră să patrundă în mintea lor virusul ideilor liberale – un pericol mai mare pentru islam decât forța și ocupația armată, dupa cum avertiza Sayyd Qutb.

Pentru ca victoria islamului wahabbit să devină realitate, Qutb cerea reînvierea statului islamic originar (a Califatului), reîntoarcerea la rădăcinile islamului și reinstituirea codului musulman de legi – Șharia, drept cod legal al statului. Numai așa se puteau apăra musulmanii de expansiunea societății occidentale, de atacurile cruciaților creștini, de comunism și de sionismul mondial. “Toate acestea pot deveni realitate – scria Sayyd Qutb în urma cu peste 60 de ani – dacă o avangardă, un mic grup însuflețit de spiritul vitejesc al lui Mohamed și al tovarășilor săi din zorii islamului, își va asuma renovarea islamului și a civilizație din întreaga lume.”

El arăta că jihadul nu trebuie să fie numai spiritual, ci să aibă ca țel principal, conform învățăturilor Coranului, înființarea unui stat islamic în spiritul profetului Mohamed. Aflat în închisoare de unsprezece ani ani, Sayyd Qutb a refuzat oferta lui Gamal Abdel Nasser de a pleca în Arabia Saudită și a ales să moară. A fost spânzurat în 1966.

Însă scrierile și învățăturile lui nu au putut fi spânzurate odată cu el. Ele s-au răspândit odată cu Frăția Musulmană , port stindardul islamului wahabbit, în întreaga lume musulmană din Indonezia și până în Maroc. După 50 de ani de la moarte lui, statele islamice și Șharia sunt déjà un lucru normal și de la sine înțeles, iar islamul fundamentalist wahabbit se afla în plină expansiune, alungând ateismul și socialismul arab și stârpind jahilyya “virusului occidental” în întreaga lume musulmană. Azi, Statul Islamic a proclamat Califatul în Siria și Irak și tot azi “avangarda” islamului wahabbito-salafist  acționează nestingherită și în inima Europei. Există vreo legătură între islamul wahabbit de azi și islamul tolerant “accelerator de cunoaștere și acceptare reciprocă” – marca “ Califatul de Cordoba”? Există vreo legatură între Maroc sau Arabia Saudită, drept exemplu, unde nu mai există evrei sau creștini și unde convertirea la altă credință decât islamul este pedepsită de lege cu ani grei de închisoare și Spania musulmanilor mauri? Dacă există, numai “islamologii” o văd.

Salvarea va veni însă din parte musulmanilor moderați, cel puțin așa au decretat aceeași “islamologi”. Majoritatea zdrobitoare a musulmanilor moderați sunt oameni pașnici, dornici de integrare in societatea modernă, care respectă democrația și valorile ei și denunță ororile comise în numele islamului. Așa s-a decretat! Teroriștii islamiști, jihadiștii, fundamentaliștii și extremiștii islamici sunt doar câțiva, “o mică minoritate”. Mesajul subliminal este: bine că nu sunt majoritari.

Da, e bine, doar 10% dintre germani au fost membrii Partidului nazist. 10% fundamentaliști + 90% “moderați” = 25 de milioane de morți.

Între cele două valuri de atentate de la Paris și Copenhaga, “Berlin Social Science Center” a efectuat un sondaj-anchetă cu rigoare și seriozitate tipic nemțească. Sondajul s-a numit “Six Country Immigrant Integration Comparative Survey”, fiind intervievați 9000 de subiecți din 6 țări. Au fost comparate nivelurile de integrare structurală si socio-culturală ale imigranților turci în 6 țări (Germania, Franța, Olanda, Belgia, Austria, Suedia) și ale imigranților marocani în 4 țări (Germania, Franța, Olanda și Austria).

Repet: imigranți din moderna Turcie și din Regatul Marocului. Nu pakistanezi, nu somalezi, nu afgani, nu libieni, eritreeni sau sudanezi, adică Șharia, prin urmare dezastru. Doar turci și marocani, atât.

Cei chestionați au trebuit să răspundă prin “da” sau “nu” la trei afirmații:

Musulmanii trebuie să se reîntoarcă la rădăcinele credinței, ale Islamului.

Nu există decât o singură interpretare a Coranului, fiecare musulman trebuie să rămână la ea.

Regulile religioase sunt mai importante decât legile.

Musulman fundamentalist urma a fi considerată persoana care răspundea “da” la toate cele 3 întrebări.

În Franța, 70% dintre musulmanii intervievați au răspuns că regulile religioase sunt mai importante decât legile Republicii! 60% dintre musulmanii francezi sunt considerați, conform studiului, fundamentaliști! În Belgia 52,5% dintre musulmani au răspuns “da” la cele 3 întrebări, iar în Austria 55,2 %!

http://www.lesoir.be/790921/article/actualite/belgique/2015-02-11/moitie-des-musulmans-belges-fondamentalistes-infographie

Pe ansamblu, 60% dintre musulmani revendică reîntoarcerea la rădăcinile islamului și 65% consideră regulile religioase mai importante decât legile! Musulmanii “moderați” europeni au urmat, în marea lor majoritate, învățăturile lui Sayyd Qutb, conformându-se astfel dogmelor islamului wahabbit și dovedind încă odată, dacă mai era nevoie, că religia și tradițiile au însemnat întotdeauna mai mult pentru musulmani decât constituțiile și legile civile. “Allah este adevărul nostru suprem, Profetul este conducătorul nostru, Coranul este Legea noastră, Jihadul este drumul nostru și Martiriul marea noastră speranță.” – urmând aceste vorbe musulmanii “moderați” se apără de ascensiunea societății occidentale, cum îi sfătuia Qutb, în chiar inima ei! Sayyd Qutb n-a sărutat degeaba spânzurătoarea.

Și mulți sunt șocați când musulmanii “moderați” depun flori pe locul în care a murit jihadistul din Copenhaga sau strigă “Allah Akbar” în școlile din Franța în timpul “minutului de reculegere” decretat de guvern în memoria victimelor atentatelor islamiste.

Mosab Hassan Youssef- fiul lui Hassan Yousef, unul dintre cei 7 fondatori ai organizației teroriste Hamas (Frăția Musulmană din Gaza) – a făcut parte mult timp din Hamas. A fost crescut de către tatăl său, un vestit imam, în dragostea nemărginită față de Allah si respectul cuvenit față de învățăturile Coranului. Martor al unui șir nesfârșit de crime făcute în numele lui Allah, s-a convertit în cele din urmă la creștinism.

Iată ce spune el despre Islam, musulmanii moderați și fundamentaliști, bazându-se pe experiențele trăite in mijlocul teroriștilor islamiști din Frăția din Gaza: “Viața islamică este ca o scară la care treapta de jos reprezintă rugăciunea și slăvirea lui Allah. Treptele de mai sus sunt ajutorarea celor nevoiași și săraci, înființarea de școli și organizații filantropice… Cea mai de sus treaptă este Jihadul. Musulmanii tradiționali erau la picioarele scări, trăind cu vinovăția de a nu respecta islamul cu adevărat. În vârf sunt fundamentaliștii, cei pe care îi vedeți la știri ucigând femei și copii spre fala Dumnezeului din Coran, moderații sunt undeva la mijloc…Totuși adevăratul musulman este mai periculos decât fundamentalistul, deorece el pare inofensiv și niciodată nu-ți dai seama când a făcut acel pas următor spre vârf. Cei mai mulți atentatori sinucigași au fost la început musulmani moderați.”

Toți teroriștii islamiști europeni, chiar și cei plecați la jihad să lupte în rândurile Al-Qaeda și ale Statului Islamic, au fost la început musulmani “moderați”, asemeni celor care le cinstesc memoria acum când au ajuns în vârful scării. Le iau locul, nevăzuți de nimeni, alți musulmani “moderați”, din ce în ce mai mulți, care urcă pe drumul jihadului spre treapta cea mai de sus. Ocupați să le sprijine scara, “islamologii” nu-i văd. Visează cu ochii închiși la ceva care nu mai pare acum a fi doar un miraj: să apuce și ei, cunoscătorii islamului, revenirea la minunatele vremuri ale Califatului de Cordoba.

Surse: “Fiul Hamasului” – Mosab Hassan Yousef

“Teroare si Liberalism” – Paul Berman

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: